f

25 Ocak 2015 Pazar

Kitap Alışverişi #1

Merhaba! Nasılsınız? Ben çok iyiyim. -Tam bir Eren abi fangirl olarak onun başlangıcını ister istemez kullanıyorum. :D- Çünkü hem Okuoku kargom geldi. Hemde karneleri aldığımız gün kitabevinden alışveriş yaptım.!
Şu sonda neden sevincimi kursağımda bırakıp bana vuruyorlar bilmiyorum. Siz orayı görmezden gelin. :D Yoksa onlar siz misiniz? :o

Okuoku Alısverisim-Yabancı Yayınları Indirimi-


1) Aşka Var Mısın? - Natasha  Boyd

Doğruyu söylemek gerekirse kitabı ikinci kitabının 
kapağı için aldım. *-* Tabi kitabın beğenildiğini 
falanda biliyordum ama en büyük etken kapaktı.
İndirimde görünce hemen sepete ekledim. :D En
yakın zamanda okumayı planlıyorum.

2)Ayaklı Bela - Jamie McGuire         

Tatlı Bela'yı beğenip Travis Maddox'a aşık
olup serinin ikinci kitabını almamak olmazdı.
Elimde üçüncü kitap olmadığı için yakın bir
zamanda okuyacağımı düşünmüyorum. Ama
yine de hiç belli olmaz. :3

 3)Tatlı Sır - Jamie McGuire

Bir Maddox erkeğine aşığım zaten. Neden 
ikincisine de olmayayım ki. Tatlı Sır'ı bazılarınız
çok beğendi bazılarınız beğenmedi. Bende alıyım 
da bir de ben bir yorum yapayım dedim. Hem baktım 
indirimde ekle sepete! :D

Kitabevi Alısverisim


1)Gölgeler - Paula Weston

Öncelikle "SEN NE SEVİMLİ AYRAÇSIN ÖYLE?".
Lütfen ama bu kitap sırf ayracı için bile alınabilir. 
Yabancı Yayınları'nı yiyebiliyor muyuz? *-* 
Biliyorsunuz bu kitabın turu yapıldı Kitap Cadıları 
tarafından. E onlar bu kadar beğenmiş almamak olmazdı.
:D En en yakın zamanda okumayı düşünüyorum. Allah'ım!
Okunacak çok kitap var! Ne güzel. :3 










2)Yeni Bir Başlangıç - Kim Karr

Öncelikle kapağından dolayı kitabı okulda
okuyamayacağımkesin. :D Evde ise babama 
göstermeden okumalıyım. *-* Ve tabi ayraç.
SENİ YERİM BEN! Ya şuna bakın çok tatliş
bir şey değil mi ama? Bunu da 15 tatilde okumayı
planlıyorum.










Ve işte aldığım kitaplar. :D Beş kitapla alışverişi bitirdim. 
Kendinize iyi bakın! Kocaman öptüm. :*

4 yorum:

  1. Yeni Bir Başlangıç'ı gördüm sanki oradaa *-* Güle güle oku hepsini canım :D

    YanıtlaSil
  2. Aşka Var Mısın diyorum ben! Bence ondan başla. Daha serinin devamı çıkmasa da kesin okumalısın bir an önce! Ardından da Ayaklı Bela. Tatlı Bela'dan daha çok beğenmiştim ben. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Önerini dikkate alacağım. :)

      Sil

 

Sonsuz Kitaplar Malikanesi Template by Ipietoon Cute Blog Design